Mobiilimängu programmeerimise õpituba!

26.09.2017

Õpitoa nimetus: MIT App Inventoriga tutvumine pongi mängu näitel (osalejatele tasuta)

Toimumiskoht: Tartu Jaan Poska Gümnaasiumi arvutiklassis (ruum 310)

Toimumise kuupäev: 9. oktoober, kell 15:50 – 18:00

Maksimaalne osalejate arv: 16 õpilast

Vanusegrupp, kellele õpituba on suunatud: 14 – 20 eluaastat

Lühike õpitoa sisukirjeldus: MIT App Inventor on Scratch’ile sarnanev graafiline programmeerimiskeskkond, mis võimaldab luua Androidi operatsioonisüsteemil töötavatele nutiseadmetele tarkvara.

Antud õpitoa eesmärgiks on tutvustada noortele lihtsama mobiilimängu loomist MIT App Inventori keskkonnas. Õpitoas osalev õpilane saab lühiülevaate App Inventori keskkonna põhimõtetest ning valmistab ette pongi mängu aluse:
• kasutab palli komponenti: palli taustale lisamine, liikuma panemine, seinast seina põrkamine, põrkamine teistest objektidest, palli omaduste muutmine (kiirus, liikumise suund jne)
• lisab taustale reketi (spraidi) ning paneb seda sõrmega liikuma
• loob punktisüsteemi
• lisab heli
Peale mängu loomist saavad õpilased genereerida ideid mängu edasiarendamiseks ning saada abi nende rakendamisel.

Milliseid tehnoloogilisi vahendeid kasutatakse?

Õpituba toimub klassis, mis on varustatud lauaarvutite, projektori- ja projektoriekraaniga. Mobiilimängu testimiseks on soovitatav kaasa võtta Androidi nutiseade. Nutiseadme puudumisel on võimalik mängu testida ka arvutis, kasutades emulaatorit.

Õpituppa registreerimise info ja veebilinkhttps://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfPVLK-ujK-RUEqZNd5UJfGGlFFXXpjv2rOLiHKFBpXcfOGXA/viewform?usp=sf_link

Õpitoa korraldaja kontaktandmed: Tartu Jaan Poska Gümnaasiumi matemaatika õpetaja  Kristina Šabunova, kristina.shabunova@jpg.tartu.ee